16 Temmuz 2015 Perşembe

Mim:Book Courtship Tag



Canım blog arkadaşım Funda mim yazısında beni mimlemiş. Fundacım çoook teşekkür ederim, öpüyorum seni  <3 Başlayayım o zaman yanıtlamaya :)


Adım 1: İLK BAKIŞ-Kapağı yüzünden aldığın kitap ?

Açıkçası çok kez kapağından dolayı kitap almaya niyetlendiğimi hatırlıyorum ama aldığımı hatırlamıyorum.

Adım 2: İLK İZLENİM- Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?

  
"Bir Seri Katilin Günlüğü-Arkın Gelişin"
İlgimi neden çektiği belli :) Bu arkadaş Arkın Gelişin'in kitaplarına kafayı takmama neden olmuş kitap 

Adım 3: TATLI DİL -Harika üslupla yazılmış kitap?
 
"Kırmızı Pazartesi-Marquez" İlginç bir uslubu var kitabın. Okurken sanki yazar karşımda bana anlatıyormuş gibi hissetmiştim.

Adım 4: İLK BULUŞMA-Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı ?
  
"Alacakaranlık" 
Ben ergenken ne kadar da meşhur bir kitaptı. :) Arkadaşlarımla oturup ciddi ciddi okuduğumuz tek seri aynı zamanda.

Adım 5: GECEYARISI TELEFON KONUŞMALARI -Seni bütün gece ayakta tutan kitap ?
 
"Medyum-Stephen King"
Eskiden deli gibi Stephen King okurdum. Medyum kitabını da tüm gece korka korka okuduğumu hatırlıyorum.

 Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA-Aklından çıkaramadığın kitap ?
 
 "Saşenka-Simon Montefiore"
Nedense kendimi Saşenka ile kalmayıp kitaptaki birçok karakterle özdeşleştirmiştim. Bu yüzden unutamadığım bir kitap Saşenka.
 
Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık ellerimdeye dönüşmesi) -Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap ?

 
Belirli bir kitap değil ama Pablo Neruda'nın şiirleri. Kesinliklebana böyle hissettiriyor ve bu yüzden de çok seviyorum.

Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA- Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap ?
  
Kitap önermeyi pek sevmem çünkü bana önerilen kitaplardan genelde soğuyorum. Kendim keşfetmem gerek. Bu yüzden de önermiyorum ama bir kitap belirlemem gerekirse bu kesinlikle "İki Şehrin Hikayesi-Charles Dickens" olur.

Adım 9: GELECEK PLANLARI-Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?
 
"Şeker Portakalı" Çocukken okumuştum ama hala en sevdiğim kştaplar arasındadır. Bir gün tekrar okuyacağım, aklımda. :)


Ben de Kitap Eylemi ve Mehmet Bilgehan Merki'yi mimliyorum. Herkese iyi bayramlar :)

2 yorum:

  1. Iyi bayramlar güzellik 😊😚

    YanıtlaSil
  2. Kübra hanım,
    yazınızı ve mesajınızı bugün gördüm. İlginize çok teşekkür ederim. 1 haftadır tatide idim. Çok acil işler için birkaç gün buradayım. Tatilde internet ile ilgilenme fırsatım olmuyor. Sizi Eylül'de cevaplarsam umarım darılmazsınız.
    Sevgi ve teşekkürlerimle.

    YanıtlaSil